اخبار
کد خبر : 447
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۹

نماینده علی‌آباد کتول از موسسه فرهنگی میرداماد دیدن کرد

نماینده علی‌آباد کتول از موسسه فرهنگی میرداماد دیدن کرد

رحمت‌اله نورورزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با حضور در موسسه فرهنگی میرداماد، از بخش‌های مختلف این موسسه بازدید کرد و با فعالیت‏های در حال انجام این موسسه آشنا شد.
نوروزی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه برنامه‌های موسسه را بسیار موثر و مفید ارزیابی کرد و افزود: مایه خرسندی است که این کتابخانه بزرگ و زیبا با منابع بسیار ارزنده و فضای بسیار مطلوب در استان ما ایجاد شده است و علاوه بر آن برنامه‌هایی که این موسسه دارد بسیار مفید و موثر و مورد نیاز جامعه است.
ایشان ابراز امیدواری کرد که این موسسه بتواند در ادامه فعالیت‌ خود جایگاه واقعی تاریخ و فرهنگ این سرزمین را معرفی نماید.
نوروزی افزود امید است که مسئولان حوزه فرهنگ با توجه بیشتر به این موسسات و همکاری و پشتیبانی از آنها راه را برای فعالیت‌های موثرتر هموار کنند. و مجمع نمایندگان استان هم می‌تواند در این راه به آنان کمک کند.
در این دیدار احمد خواجه نژاد قائم مقام موسسه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته و برنامه‌های در حال انجام موسسه ارائه کرد. و گفت: این موسسه علی رغم محدودیت‌هایی که دارد اما با عنایت بنیانگذار معزز آیت الله نورمفیدی اقدامات موثری در حوزه تبیین معارف دین و احیاء تاریخ و فرهنگ سرزمین گرگان برداشته است. اما نیازها و کارهای انجام نشده بسیار است.
همچنین تعدادی از کارشناسان و مسئولان بخش‌های موسسه نیز در این دیدار به معرفی فعالیت‌های مختلف پرداختند.
رحمت الله رجایی مدیر مرکز دانشنامه دراین دیدار گفت: تدوین دانش‌نامه گلستان یقینا به عنوان یک سند هویتی این دیار می‌تواند ما را در برقرار کردن ارتباط بین نسل‌ها کمک کند تا با پشتوانه آن بهتر درمسیر آینده گام برداریم.

(بیشتر…)