اخبار
کد خبر : 441
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۷

تعطیلی ۲۳ شهرک صنعتی در گلستان/ وضعیت شترمرغی گلستان

تعطیلی ۲۳ شهرک صنعتی در گلستان/ وضعیت شترمرغی گلستان

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی از تعطیلی ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در گلستان خبر داد.
رحمت‎اله نوروزی در پنجمین جلسه شورای بخش کشاورزی که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد تا آسیب‎ها و مشکلات را برطرف و از توانمندی‎های استان در راستای حل مشکلات بهره‎مند شود.

وی تصریح کرد: معتقدم استان گلستان مانند شترمرغ است که نه شتر بودن و نه مرغ بودن آن مشخص است و استانی است که به عنوان استان کشاورزی آن را می‎شناسیم ولی وضعیت کشاورزی و صنعت در این استان نامشخص است.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر بخواهیم مشکلات در بخش اشتغال حل شود باید نخبگان کشاورزی به مقوله کشاورزی به طور جدی‎تری بپردازند.
آمار جذب اعتبارات اعلام‎شده از سوی جهاد کشاورزی با آمار نمایندگان متفاوت است
نوروزی با بیان اینکه آمار جذب اعتبارات اعلام شده از سوی جهاد کشاورزی با آماری که در دست داریم متفاوت است خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش دستگاه‎های اجرایی از ۱۹۷ میلیارد تومان تنها ۳۳ میلیارد تومان در این بخش جذب شده است.
جذب اعتبارات باید بتواند تحول و سازندگی را در کشور ایجاد کند
نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی بر جذب اعتبارات تاکید کرد و بیان داشت: جذب اعتبارات باید بتواند تحول و سازندگی را در کشور ایجاد کند.
نوروزی افزود: باید دست به دست هم دهیم که آن اشتغال پایدار و استقلال کشاورزی که مدنظر امام است ایجاد کنیم.
وی متذکر شد: باید برای جوانان و فارغ‎التحصیلان کشاورزی و دامداری فضا و بستر مناسب مهیا شود چرا که آنها توان لازم برای سرمایه‎گذاری ندارند.
تا به حال اثراتی از مصوبه دولت در خصوص پنبه گلستان ندیده‎ایم
نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرهای امیدوارکننده‎ای در بخش پنبه استان داده شده است ابراز داشت: تا به حال ما اثراتی را از مصوبه دولت ندیده‎ایم در بخش شیلات نیز انتظار داریم حرکت‎های خوبی در استان صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در راستای حل مشکلات استان پای کار هستد اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری مسئولان استان و مجموعه نمایندگان در رفع موانع استان گام‎های ارزنده‎ای برداشته شود.

(بیشتر…)