اخبار
کد خبر : 434
شنبه - ۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

جلسه مشاوره با شورا و دهیاران اودک دوجی وحسن طبیب

لحظاتی پیش رحمت اله نوروزی در جمع اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستای  اودک دوجی و حسن طبیب وتنی چندازاهالی این روستاها حاضرشد و بمدت دوساعت با آنها به کفتگو پرداخت.
دراین جلسه ابتدا رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول درمجلس گزارشی از عملکرد خود در۸ماه گذشته حضوردرمجلس به مهمانان حاضر درجلسه ارائه نمود.

ایشان همچنین عنوان کرد اعتبار لازم برای ساخت سالن ورزشی روستای اودک دوجی از محل سفر ریاست جمهوری به استان آماده است که همت اهالی روستا را در اهدای زمین جهت احداث این مجموعه ورزشی را می طلبد.
احداث این سالن ورزشی می تواند زمینه فعالیتهای ورزشی جوانان روستای اودک دوجی و روستاههای اطراف آن را فراهم کند.
نوروزی افزود با پیگیریهای به عمل آمده عملیات روکش آسفالت قره بلاغ به فاضل آباد آغاز شده که این امر می تواد عبور و مرور مردم فهیم ترکمن صحرا به کمالان و سپس گرگان را تسهیل کند.
نوروزی بیان داشت:آسفالت خیابان اصلی و کوچه های روستای اودک دوجی بدلیل وسعت و جمعیت بیشتر این روستا نسبت به روستاههای دیگرباید در اولویت کاری قرارگیرد.
همچنین دهیار روستای حسن طبیب در این جلسه گفت:۸۵۰میلیون ریال جهت آسفالت مسیر ۲ کیلومتری روستای حسن طبیب به قره داغلی فراهم شده است که همت مسئولین اداره کل راه وشهرسازی را می طلبد تااجرائی شود که رحمت اله نوروزی  در تماسی  تلفنی با مهندس جوان شورابی خواستار تسریع دراجرای این طرح شد.
مهندس جوان شورابی مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان نیز قول مساعد داد در اسرع وقت عملیات اجرائی آن صورت پذیرد

(بیشتر…)