اخبار » اسلایدر
کد خبر : 2716
شنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

بازتاب کنفرانس مطبوعاتی رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان در خبرگزاری فارس

بازتاب کنفرانس مطبوعاتی رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان در خبرگزاری فارس

‍ 💠بازتاب کنفرانس مطبوعاتی رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان در خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: اعتبارات شهرستانی با نظر ما بسته نشده و در جلسه شورای اداری هم اعلام کردم چون ما نماینده منتخب بودیم نظر ما در این خصوص اعمال نشد.
وی ادامه داد: رمز پیشرفت استان را در تکامل همه مدیران اجرایی با نمایندگان می‌دانیم و استاندار نماینده عالی دولت در استان است و از روز اول به ایشان گفتیم ما دنبال تقابل نیستیم به دنبال تعامل هستیم چون دلمان برای استانمان می‌سوزد.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: امروز مردم استان دغدغه اشتغال و اقتصاد دارند و برای ما هیچکدام از شهرهای استان فرقی ندارد و بیاییم باهم عهد ببندیم که کار‌کنیم.

  • سیاست‌زدگی گلستان باعث شده سهم استان در اقتصاد دیده نشود/ باید واحدهای نیمه فعال و تعطیل را فعال کنیم
    نوروزی تصریح کرد: اختلافات باعث عقب‌ماندگی استان خواهد شد و از همان ابتدا گفتیم خواسته مجمع نمایندگان استان استفاده از  نیروهای متخصص، متعهد و‌ بومی است که منشاء تحول در استان شود.
    وی اضافه کرد: متاسفانه استان گلستان سیاست‌زده است و باعث شده سهم استان در اقتصاد دیده نشود و ما امروز اعتقاد داریم در صنعت باید مدیران صنعتی دنبال این باشند که شهرک‌ها و نواحی صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از توان نمایندگان و استان استفاده کنند تا اشتغال پایدار و‌ مولد ایجاد کنند.
    دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: ما باید واحدهای نیمه فعال و تعطیل را فعال کنیم تا بعد پروژه جدید ایجاد کنیم، امروز چرا باید استان‌های دیگر گوجه‌های ما را با ارزان‌ترین قیمت ببرند و امروز رب گوجه‌فرنگی با قیمت چند برابر به ما فروخته شود و کشاورز گوجه‌کار ما از درآمد پایین خون گریه کند.
    نوروزی گفت: اصولگرا، اصلاح‌طلب و همه افرادی که به نظام و انقلاب و شهدا و قانون اساسی اعتقاد دارند می‌توانند در عرصه خدمت وارد شده و براساس نگاه امام و منویات رهبر معظم انقلاب آستین را بالا زده و‌ برای مردم کار کنند.

* میزان تخت بیمارستانی گلستان نسبت به شاخص جمعیتی آن بسیار کم است/ قول نوبخت و وزیر بهداشت برای جبران کمبود زیرساختی‌های بهداشتی گلستان
وی بیان کرد: میزان تخت بیمارستانی گلستان نسبت به شاخص جمعیتی آن بسیار کم است و باید به این حوزه توجه بیشتری شود.
دبیر مجمع نمایندگان گلستان ادامه داد: در خصوص‌ زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان به وزیر بهداشت و آقای نوبخت گلایه‌ کردیم و قول جبران دادند و ما منتظریم ببینیم چگونه این کمبودها جبران خواهد شد.
نوروزی در بخش دیگری در خصوص تورم و افزایش بی‌حساب و‌ کتاب مسکن گفت: این افزایش قیمت‌ها مردم را در همین شهر علی‌آبادکتول با مشکل مواجه کرده بلکه قیمت‌ها باید متناسب با تورم باشد