اخبار » اسلایدر
کد خبر : 2675
یکشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

نوروزی:راه آهن استان گلستان بعد از سفر رئیس جمهور بلاتکلیف مانده است

نوروزی:راه آهن استان گلستان بعد از سفر رئیس جمهور بلاتکلیف مانده است

‍ نوروزی در تذکر شفاهی

راه آهن استان گلستان بعد از سفر رئیس جمهور بلاتکلیف مانده است

نماینده مردم علی آباد کتول گفت: بعد از سفر رئیس جمهور در سال ۹۲ به استان گلستان هیچ اقدامی برای راه آهن استان گلستان نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: با وجود هزینه تمام شده بذر، کود، سم و نیروی انسانی گوجه فرنگی بر روی دست کشاورزان استان گلستان باقی مانده و به تخصیص اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو، ادامه داد: در سال ۹۸ به ۳۱ استان ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد اما علیرغم مشکلات استان گلستان در زمینه تامین برق و کمبود آب به این استان یک ریال نیز اختصاص داده نشد.

وی در تذکر به وزیر کشور، گفت: باید مرز سیاسی استان سمنان با استان گلستان و استان گلستان با استان مازندران مشخص شود.

این نماینده مردم در مجلس در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: مرز منابع طبیعی حوزه سمنان و علی آباد کتول هرچه سریع تر باید تعیین تکلیف شود.

نوروزی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ که رئیس جمهور به استان گلستان سفر کرد هیچ اقدامی برای راه آهن این استان نشده و استان های دیگر اعتبارات مناسبی دریافت کرده اند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان شروع ویروس کرونا به استان گلستان ۲۵ میلیارد تومان اختصاص داده شد اما به استان های دیگر بودجه بیشتری تخصیص دادند.