اخبار
کد خبر : 1974
یکشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

رحمت اله نوروزی : اقدام ترامپ باعث انسجام بی نظیر ملت ایران شد

رحمت اله نوروزی : اقدام ترامپ باعث انسجام بی نظیر ملت ایران شد

رحمت اله نوروزی :
اقدام ترامپ خودکشی سیاسی بود / هیچ وقت در کشور این همه انسجام نداشتیم
 
عضو گره تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبتهایش گریزی هم به اقدام رئیس جمهور آمریکا زد و افزود : ترامپ با این کار خودکشی سیاسی کرد .
 
به گزارش گلستان ما ؛ رحمت اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد : کار ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ، نشان دهنده قدرت و اثرگذاری سپاه و تایید کننده صحبتهای امام خمینی و رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت این نهاد انقلابی است .
 
وی تصریح کرد :سپاه نماد توسعه ، ایثار ، فداکاری ، همدلی و مهربانی است و حتی در فراسوی مرزها نیز شاهد نقش بی بدیل ذوالفقار ولایت حاج قاسم سلیمانی هستیم که مردم منطقه قدردان او هستند.
 
نماینده  علی آباد کتول در مجلس نهم خاطرنشان کرد : وجود قرارگاه خاتم باعث آبادانی و پیشرفت کشور شده و حمایت مردم و رهبری از این نهاد مردمی باعث عصبانیت آمریکا گشته است .
 
نوروزی یادآور شد : آمریکا امروز می بیند که تمامی سیاستهایش در منطقه شکست خورده است چون روزگاری بعد از کودتای ۲۸ مرداد ایران به این کشور امتیاز زیادی می داد و ژاندارمش در منطقه بود اما با انقلاب اسلامی دست شان از ایران کوتاه شده است .
 
وی اضافه کرد : امروز آمریکا متوجه شده که سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه بسیار اثرگذار است و نکته مهم اینکه سپاه یک نهادی است که در مردم ریشه دارد و این نکته ایست که امروز انگلیس ، چین ، ژاپن و … می دانند برای همین با آمریکا همراهی نمی کنند .
 
عضو نمایندگان ادوار مجلس بیان داشت : تفکر سپاه برگرفته از عاشوراست و با این اقدام ترامپ موجی از وحدت و همدلی در کشور ایجاد شد و هیچ زمانی کشور اینگونه منسجم نبود .
 
نوروزی گفت : ما مردم فرهیخته ایم داریم و این جنگ اقتصادی نمی تواند انها را شکست دهد و بدانید قطعا ما در این جنگ پیروز خواهیم شد .