اخبار
کد خبر : 1973
شنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

نوروزی:فارغ ازجناح بندی های سیاسی،گلستان نیاز به استانداری قوی ، باتجربه و کاردان است

نوروزی:فارغ ازجناح بندی های سیاسی،گلستان نیاز به استانداری قوی ، باتجربه و کاردان است

 رحمت اله نوروزی در گفت و گو با گلستان ما :

استاندار آینده گلستان فارغ از اصولگرا یا اصلاح طلب بودن باید کارآزموده و امتحان پس داده باشد
نماینده دوره نهم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت : در مقطع فعلی یک انسان پخته ، کارآزموده ، توانمند فارغ از جناح بندی های سیاسی برای استان مناسب است تا کمر همت ببندد و از همه نگاه ها و سلایق در اداره امور استفاده کند .
 
به گزارش گلستان ما ؛ رحمت اله نوروزی نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مورد انتخاب استاندار به خبرنگار گلستان ما گفت : از همه مسئولان ، دلسوزان ، نخبگان و اثرگذاران می خواهم که گلستان را با توجه به محرومیتی که داشته و الان نیز دچار سیل شده است ، به صورت ویژه  نگاه کنند .
 
وی بیان داشت : نافی خدمات دولت نیستم و اقدامات خوبی صورت گرفته اما در برخی زمینه ها واقعا مشکل داریم ، آمارها گاها واقعی نیست مخصوصا آمار بیکاری و اشتغال با واقعیت موجود جامعه اصلا همخوانی ندارد.
 
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : استانداری باید بیاید که تفکر بسیجی داشته باشد منظورم این است که باید کمر همت ببندد و کار کند برای مردم ، اصولگرا یا اصلاح طلب فرقی ندارد مهم این است که کارآزموده و امتحان پس داده باشد .
 
نوروزی اضافه کرد : در دوره ما هنگام انتخاب استاندار نگاه بومی داشتم از این جهت چهار نفر از ۷ نماینده در مورد انتخاب حسن صادقلو به تفاهم رسیده بودیم چون معتقد بودیم در این وضعیت استاندار بومی  که شناخت کامل از وضعیت استان در همه زمینه ها داشته باشد می تواند به تحول استان هرچه سریعتر گلستان کمک کند.