اخبار
کد خبر : 1930
پنجشنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

تقدیراز زحمات نوروزی در جلسه امروز شورای اداری علی آبادکتول

تقدیراز زحمات نوروزی در جلسه امروز شورای اداری علی آبادکتول

از زحمات و تلاشهای شبانه روزی زحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول در مجلس نهم درجلسه شورای اداری علی آبادکتول تقدیربعمل آمد.
در این جلسه حاج آقای موسوی امام جمعه محترم علی آبادکتول گفت:اززمانی که واردشهرستان شدم شاهد زحمات ارزشمنده آقای نوروزی بودم.
وی افزود:درطول مدت حضورم در علی آبادکتول شاهد بودم که ایشان بی وقفه و بی منت به موکلین خود خدمت رسانی می کرد.
امام جمعه علی آبادکتول بیان داشت: وقتی به عملکرد آقای نوروزی نگاه می کنیم احساس رضایت به ایشان و ما دست می دهدو بنده هم از ایشان راضی هستم و هنوز نشنیدم که کسی از آقای نوروزی برای کم کاری گله داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد:با چنین جلساتی نمی توان از خدمات ارزنده آقای نوروزی تقدیرکرد اما ازخداوندمتعال برای ایشان توفیق و پیروزی درهمه مراحل زندگی و مسئولیت های پیش رو درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم.
تجری مفرد فرماندارعلی آبادکتول نیز درسخنان خود ضمن تقدیر از رحمت اله نوروزی بخاطر حضور درجلسه شورای اداری افزود:
ازسال۹۲ که در خدمت مردم بودم همراه با آقای نوروزی درحالی که رشداقتصادی منفی بود و قیمت نفت هم به پایین ترین قیمت خود رسیده دست به دست هم دادیم و برای رشد و توسعه شهرستان قدم برداشتیم تا انتظارات مردم برآورده شود.
تجری افزود:درحوزه اعتبارات شهرستانی با وجود ماده ۱۸۰ که در اختیار نماینده بود ماشاهد هستیم که در تمام نقاط شهرهاو روستاها شاهد عملیات های عمرانی هستیم.
 فرماندارعلی آبادکتول بیان داشت:درحوزه آموزش عالی بزرگترین کار راآقای نوروزی انجام دادند و دانشگاه صنعتی را راه اندازی و ردیف بودجه مستقل دریافت کردند و
دانشگاه آزاداسلامی ما امروزبا تلاش آقای نوروزی بیشترین رشته در مقطع دکترا را دارد.
فرماندارعلی آبادکتول خاطرنشان کرد:انتظارات مردم در شهرهای کوچکی همانند علی آبادکتول برعکس شهرهای بزرگ برای نمایندگان سخت و نفس گیراست و بارها درتهران و شهرستان شاهد تلاش های ارزنده ایشان بوده ام.
تجری مفردگفت:ازآقای نوروزی انتظارداریم ما را از راهنمایی های مفیدخود بی نصیب نگذارند و با مشاوره دادن به نماینده جدید ایشان را برای اتمام پروژه هایی که آقای نوروزی درحال انجام بودند یاری کنند.
مردم و مسئولین مرا حلال کنند
رحمت اله نوروزی نیز دراین جلسه ضمن بیان گزارشی از عملکرد ۴ ساله خود از کلیه مسئولین استانی و شهرستانی که در طول این ۴ سال ایشان  را همراهی کردند تقدیر و تشکر کرد و از مردم شریف علی آبادکتول و مسئولین شهرستان علی آبادکتول طلب حلالیت کرد.
نوروزی همچنین از تخصیص بودجه ۲۵ میلیاردتومانی برای ۴شهر و کلیه روستاههای شهرستان علی آبادکتول که با موافقت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امورمالیاتی کشور خبر داد و از عنایت دکتر ظیب نیا تقدیر و تشکر کرد.
ورودی کمربندی طبق اعلام مسئولین مربوطه روز جمعه بازخواهدشد
درحاشیه جلسه شورای اداری رحمت اله نوروزی طی سخنان کوتاهی با فرماندار ؛ معاون فرماندار و امام جمعه محترم از برخی بداخلاقی ها در فضای مجازی که غالبا ومتاسفانه توسط افرادنخبه و تحصیلکرده نسبت به ایشان درخصوص مسدودشدن ورودی کمربندی علی آباد از سمت آزادشهر گلایه کرد و گفت:اون زمانی که من پیگیر بودم که این راه بسته نشود خیلی از آقایانی که الان ادعای دلسوزی و پیگیری می کنند هیچ مسئولیتی نداشتند.
ایشان افزودند:ورودی کمربندی خیلی قبل ترها مقرر بود بسته شود ولی محکم ایستادم و نگذاشتم این اتفاق بی افتد و از روزی هم که این کار انجام شد و حتی فرماندارمحترم هم می گوید درجریان نبوده است نگاه به این نکردم که روزهای آخر نمایندگی من است و با نامه نگاری و مراجعه حضوری و تذکرشفاهی به وزیر راه خواستار بازگشایی این مسیر شدم و طبق آخرین خبری که امروز گرفت روز جمعه این مسیربازخواهد شد.
گزارش تصویری در ادامه مطلب…
 

(بیشتر…)