اخبار
کد خبر : 1924
یکشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶

نوروزی از افزایش اعتبارمجتمع آموزش عالی علی ابادکتول دربودجه۹۵خبرداد

نوروزی از افزایش اعتباردانشگاه صنعتی علی آبادکتول دربودجه۹۵خبرداد
رحمت اله نوروزی نماینده شهرهای علی آبادکتول،مزرعه کتول،
سنگدوین وبخش کمالان از افزایش بودجه دانشگاه صنعتی علی آبادکتول خبر داد.

نماینده علی آبادکتول درمصاحبه با خبرنگاران گفت:
۲۵میلیارد ریال برای دانشگاه صنعتی علی آبادکتول در بودجه سال ۹۵ با همکاری و مساعدت دکترنوبخت و وزیر علوم درنظرگرفته شد.

 عملیات اجرایی روکش آسفالت ۷ محور روستایی درانتظار همت مدیران شهرستان

 با پیگیری رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول و مساعدت دکترآخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی دستور تخصیص اعتبار برای روکش آسفالت محور مزرعه کتول تانصرکان بطول ۸/۱کیلومتر،محور برفتان بطول۱/۵کیلومتر،محور عباس آبادکتول بطول ۱/۵کیلومتر،محور امیرآباد،حاجیکلاته ،سنگدوین بطول ۵/۴کیلومتر،محور کردآباد بطول۲/۷کیلومتر،محور شیرنگ بطول ۴ کیلومتر و فاض آباد به محمدآبادکتول بطول ۲/۱ کیلومتر،مجموعا ۲۵کیلومتر و با اعتبار ۱۲۴۰۰میلیون ریال صادر شد.
این اعتبار قبل از انتخابات اسفندماه سال گذشته درنظرگرفته شده است که بنا به دلایل نامعلوم هنور عملیات اجرایی این طرح های عمرانی که سالهاست مردم در انتظارآن هستند اجرایی نگردیده است.
همچنین مردم متدین باقرآباد نیز همچنان در انتظار اجرای عملیات آسفالت محور فاضل آباد به باقرآباد بطول ۶ کیلومتر که تمامی مراحل جذب و تخصیص اعتبار آن توسط رحمت اله نوروزی انجام شده است هستند که ان شاالله بزودی انجام می شود.
لازم بذکر است با تلاش نماینده علی آبادکتول و عنایت دولت دهم و یازدهم ، شهرستان علی آبادکتول در طول ۴سال گذشته بالاترین مقدار زیرسازی و آسفالت راههای روستایی در استان گلستان را دارست.
در مراحل قبلی نیز محور روستاههای حسن طبیب به قره داغلی،فاضل آباد به قره بلاغ،کوچک استاجیق به آبه پلنگ،میان رستاق،سیام مرزکوه وآنتنی ها،امام زاده برفتان و تکمیل محور ریگ چشمه با وجود کاهش شدید قیمت نفت و فراوردهای نفتی و فشار اقتصادی حاکم بر کشور به انجام رسید.
مکاتبه رحمت اله نوروزی با وزیر راه و شهرسازی و جداول مرتبط به آن را در ادامه مطلب مشاهده نمایید. 

(بیشتر…)