اخبار
کد خبر : 1913
یکشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷

عذرخواهی سایت انتخاب ازخبرکذبی که برعلیه نوروزی منتشرکرد

عذرخواهی سایت انتخاب ازخبرکذبی که برعلیه نوروزی منتشرکرد

اعلام دیرهنگام عذرخواهی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب از رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی
 پس از انتشار خبری کاملا کذب در پایگاه خبری تحیلی انتخاب با عنوان (بالاخره فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده مشخص شد)وشکایت رحمت اله نوروزی از این سایت و برگزاری جلسات متعدد در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران ومحکومیت مدیرمسئول پایگاه خبری انتخاب ومحرز شدن بی گناهی رحمت اله نوروزی دراین موضوع،صبح امروز وکیل مدیرمسئول سایت انتخاب از درج خبرعدرخواهی رسمی سایت انتخاب در خرداد ماه از نماینده علی آبادکتول خبر داد.
این در حالی است که این خبر نه تنها به اندازه خبر دروغ قبلی این سایت سروصدانداشت بلکه حتی رحمت اله نوروزی هم ازاین خبر بی اطلاع بود.
مدیرمسئول سایت انتخاب باحضوردردفترکار رحمت اله نوروزی از ایشان بصورت رسمی نیزعذرخواهی کرد
 مسئول روابط عمومی دفتر نماینده علی آبادکتول درمصاحبه تلفنی باخبرنگاران  در خصوص اینکه بالاخره آقای نوروزی چه تصمیمی را اتخاذخواهدکرد گفت:حتما ایشان تا آخر از حق خود و مردم شهرستان علی آبادکتول دفاع خواهد کرد چرا که انتشار این خبر دروغ ، انبوهی از توهین ها و تخریب ها را برعلیه نماینده علی آبادکتول در آن زمان بوجودآورد که تا لحظه انتخابات هم ادامه داشت.
 وی افزود:ما با توجه به عذرخواهی مدیرمسئول سایت انتخاب و وکیل ایشان و پادرمیانی چندتن از نمایندگان مجلس و همینطور روحیه از خودگذشتگی آقای نوروزی ، اعلام رضایت ایشان را دوراز ذهن نمی دانیم ولی قطعا تاصدورحکم نهایی پیش خواهیم رفت.
 مسئول روابط عمومی دفترنماینده علی آبادکتول ادامه داد:آن چیز که برای ما ، آقای نوروزی و مردم شریف شهرستان علی آبادکتول مهم بود اثبات بی گناهی نماینده خدوم علی آبادکتول و کذب بودن خبرسایت انتخاب بود که الحمدلله حاصل گردید.
سایت خبری تحلیلی انتخاب در تاریخ۶ خرداد ۹۴  با ارسال متن زیر ضمن تکذیب خبر قبلی خود . بطوررسمی از رحمت اله نوروزی عذرخواهی کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نظر به انتشار خبری در «انتخاب» که در ان بنقل از شاهدان ادعا شده بود آقای رحمت الله نوروزی نماینده محترم مردم علی آباد کتول، فیلمبردار مشاجره وزیر خارجه و برخی دیگر از نمایندگان مجلس شده، به اطلاع می رساند این خبر فاقد مستندات جدی بوده است.
 
بدینوسیله؛ ضمن پوزش از اقای نوروزی به اطلاع می رسانیم که خبر مذکور درست نبوده است.
www.entekhab.ir/fa/news/206856/پوزش-انتخاب-از-آقای-رحمت-الله-نوروزی

(بیشتر…)