اخبار
کد خبر : 1906
پنجشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹

حضور رحمت اله نوروزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور رحمت اله نوروزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرهای علی آبادکتول،مزرعه کتول،سنگدوین و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شرکت کرد.
نوروزی در کنار دکتر صادقلو استاندار گلستان و سخنران امروز راهپیمایی شهرعلی آبادکتول ، شاهد حضور هزاران شهروند علی ابادی بود که همچون سالهای گذشته در کنارهم رنگین کمانی از اقوام را به زیبایی ترسیم کردند و باآرمانهای امام راحل (ره )شهدای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
رحمت اله نوروزی در حاشیه راهپیمایی مردم شهرستان،درجمع خبرنگاران گفت:این حضور پرشور مردم به مدیران انرژی می دهد تا هرچه بیشتر و بهتر به این مردم که علی رغم مشکلات بزرگ اقتصادی امروز اینگونه باعظمت در راهپیمایی شرکت کرده اند خدمت کنند.
نوروزی ابراز امیدواری کرد ۷اسفند مردم بار دیگر این حماسه را این بار در پای صندوق های رای به نمایش در خواهند آورد تا دشمنان ایران بدانند که مردم ایران اسلامی همچنان پشت مقام معظم رهبری و ولی امرشان ایستاده اند و با وجود همه مشکلاتی که دارند هر وقت نظام و انقلاب به حضورشان نیاز داشته باشد در صف اول خط مقدم هستند.
نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول درپایان از همه مردم و اقوام مختلف که در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.