اخبار
کد خبر : 1819
دوشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰

نماینده علی آبادکتول:فضای مجلس نسبت به وزیر راه و شهرسازی مثبت است

نماینده علی آبادکتول:فضای مجلس نسبت به وزیر راه و شهرسازی مثبت است

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی فضای کلی مجلس را نسبت به عملکرد عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعید می دانم استیضاح وی رأی بیاورد.
رحمت اله نوروزی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدگاه نمایندگان را مثبت دیدم و اعتقاد دارم که با توجه به فضای مجلس وزیر راه و شهرسازی به فعالیت خود دراین حوزه مهم ادامه دهد.
عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس با بیان این که وزیر (آخوندی) را موفق، با برنامه و کارآمد می دانم اضافه کرد: اعتقاد به ثبات در مدیریت ایشان دارم و لذا موافق استیضاح نیستم.

نوروزی از جمله دلایل مخالفت خود با استیضاح وزیر راه و شهرسازی را برنامه محوری، کلان نگری، تعهد در انجام امور، نظارت بر زیرمجموعه و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی در عرصه راه و مسکن و شهرسازی عنوان کرد.
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر راه و شهرسازی با توجه به توانمندی می تواند در شرایط پساتحریم تحولات خوبی را در این وزارتخانه ایجاد کند.
نوروزی همچنین گفت: در صورت تمایل وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده مخالف استیضاح ایشان آمادگی دفاع و سخنرانی در تریبون مجلس را نیز دارم.
وی ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس در شرایط کنونی با توجه به شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت از سوی رهبر معظم انقلاب مصالح و منافع ملی را در نظر بگیرند.
نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول همچنین گفت: بنده و مجمع نمایندگان استان گلستان انتظارمان از وزیر راه این است که طرح راه آهن گرگان – گنبدکاووس را اجرایی و عملیاتی کند.

(بیشتر…)