اخبار
کد خبر : 1791
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۴

نوروزی ایستگاه دیجیتال دهنه محمدآبادکتول را افتتاح کرد

نوروزی ایستگاه دیجیتال دهنه محمدآبادکتول را افتتاح کرد

پیش از ظهر امروز ۴ ایستگاه فرستنده شبکه های دیجیتال در روستاهای کوهستانی علی آباد کتول، طی مراسمی با حضورنماینده علی آباد کتول و مدیرکل صدا وسیمای مرکز گلستان ،فرماندار و بخشداران شهرستان علی آبادکتول راه اندازی شد.
رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح و بهره برداری از دستگاههای فرستنده دیجیتال در روستای چلی سفلی در علی آباد کتول با اشاره به دغدغه ها و نگرانی های مقام معظم رهبری در زمینه تهاجمات فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمن گفت: حضرت امام نگاهی ویژه به صدا وسیما داشتند، که صدا و سیما یک دانشگاه است که در همه مسائل سیاسی اقتصادی و اجتماعی تاثیر گذار است.
نوروزی تاکید کرد: صدا وسیما نقش بسیار موثر و اساسی در همه مسائل کشور ایفا می کند، به ویژه امروز که صهیونیست ها بسیار نرم و خزنده در جهت آسیب رساندن به فرهنگ کشور ما در حرکت و تکاپو هستند.
 نماینده علی آباد کتول خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی کارهای  انجام گرفته است اما نیاز است که بیشتر کار شود، چرا که فیلمهایی در شبکه های ماهواره ای پخش می شود که تاثیرات آن را در دادگستری ها و دادگاهها می بینیم.
نوروزی یادآورشد: بنا بر مطالبات و دغدغه های جناب آقای عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان و نیازی که به پوشش هرچه بهتر برنامه های صدا وسیما در سطح شهرستان علی آباد کتول احساس می شد، سال گذشته در خصوص ماده ۱۸۰با هماهنگی فرماندار علی آباد کتول اقداماتی داشتیم که منجر به این امر شده است.
نماینده علی آباد کتول همچنین گفت: ما در مجلس آمادگی داریم، هم در برنامه ششم توسعه و هم در بودجه سال آینده برای تقویت برنامه های داخلی صدا وسیما که موجب تقویت فرهنگی جامعه است کمک کنیم.

(بیشتر…)