اخبار
کد خبر : 1762
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۰۰

نوروزی درحضوروزیرکار:بفکرسرمایه درگردش برای تولیدی هاباشید

  رحمت اله نوروزی :
استانی هستیم که از نفت ۷ دلاری و نفت ۱۵۰ دلاری هیچ بهره ای نبردیم / واحدهای تولیدی ما مشکل سرمایه در گردش و استمهال دارند
نماینده مردم علی آباد کتول و کمالان با اشاره به اینکه ما از استانی هستیم که از نفت ۷ دلاری و نفت ۱۵۰ دلاری هیچ بهره ای نبردیم خاطرنشان کرد: انتظار داریم آقای ربیعی به استان ما توجه ویژه ای بکند.
رحمت الله نورورزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی عصر ا(دوشنبه ۱۲ مرداد)در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی در علی آباد که با حضور وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد ، اظهار کرد: ما به همراه سایر نمایندگان در انتظار حضور آقای ربیعی در استان گلستان بودیم تا با حضور ایشان اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.
نوروزی با اشاره به تذکر مجری جلسه مبنی بر اینکه زودتر سخنانش را به پایان برساند افزود: نیامده گفتند تمام کنیم و با این کار تمرکز ما را گرفتند ، علی آباد کتول سومین شهر بزرگ استان است ما باید حرف خود را بزنیم و خواسته هایمان را مطرح کنیم.
وی تصریح کرد: آقای ربیعی ! مجمع نمایندگان استان گلستان چندین بار خدمت شما رسیدند و گفتند که استان ما وضعیت خوبی ندارد ، صنعت ما رتبه ۲۸ کشوری را دارد و صنعتگران و واحدهای تولیدی ما مشکل سرمایه در گردش و استمهال دارند .
نماینده مردم علی آبادکتول،مزرعه کتول،سنگدوین  و کمالان اظهار کرد: اعتقاد داریم باید به استان ما توجه ، طلاق ، خودکشی و طلاق توافقی هر روز در علی آباد و فاضل آباد ثبت می شود در حالیکه ما در علی آبادکتول ۴۵۳ شهید تقدیم انقلاب کردیم .
 وی با اشاره به اینکه می گویند این آمارها را اعلام نکنید تصریح کرد: برای چی نگوییم و به  مقام وزارت نرسانیم بلکه باید بدانند و درست تصمیم گیری کنند و سخنان ما را به رئیس جمهور انتقال دهند.
نوروزی گفت: امروز بانک ها همکاری نمی کنند و گردشگری ما شده اینکه مسافران فلاسک های خود را آب جوش می ریزند و سرمایه ها را در سواحل مازندران خرج می کنند ، ۲۸ کارخانه پنبه داشتیم که اکثر انها تعطیل شده است ، وضعیت کارگران ما اصلا خوب نیست ، آنها با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند.
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته هیئت مدیره تامین اجتماعی فاضل آباد تشکیل شده و ساختمان تامین اجتماعی آن نیز بزودی راه اندازی می شود .
نماینده مردم علی آباد کتول با اشاره به اینکه ما از استانی هستیم که از نفت ۷ دلاری و نفت ۱۵۰ دلاری هیچ بهره ای نبردیم خاطرنشان کرد: انتظار داریم آقای ربیعی به استان ما توجه ویژه ای بکند.
دکتر ربیعی:
 استان گلستان شان و جایگاهش اینهمه محرومیت نیست / حضرت عباسی این آقای نوروزی نماینده پیگیری است! 

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: استان گلستان شان و جایگاهش این نیست و بنا داریم با طرح های خاصی وضعیت مناسبی در این استان که ظاهری سرسبز اما باطنی محروم دارد، بوجود بیاوریم.
دکتر ربیعی وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی(۱۲ مرداد )در آیین افتتاح مرکز توانبخشی در علی آباد کتول گفت: استان گلستان شان و جایگاهش این نیست و کلا ایرانی …  در ادامه مطلب بخوانید

(بیشتر…)