اخبار
کد خبر : 1755
شنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰

نوروزی مطرح کرد:توافق هسته ای، دریچه ای به سوی افزایش جذب گردشگر

عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس معتقد است مسئولان باید با تبلیغات گسترده، زمینه های سفر مجدد گردشگران خارجی به کشور را فراهم کنند.
رحمت اله نوروزی  با مثبت ارزیابی کردن اقبال جدید قطارهای گردشگری به بازدید از کشورمان گفت: سهم ایران در گردشگری به علت قدمت کشورمان، قابل توجه و شگفت انگیز است که اخیرا باعث رویکرد و اقبال قطارهای گردشگری به بازدید از آن شده است.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هویت ایرانی و اسلامی در حوزه میراث فرهنگی و اقلیم کشورمان بسیار جذاب و شگفت انگیز است و خوشبختانه اخیرا توانسته ایم به خوبی این ظرفیت ها را به دنیا معرفی کنیم.
وی افزود: با توافق صورت گرفته میان ایران و گروه ۱+۵ و به زودی برداشته شدن تحریم ها و بازگشت اموال بلوکه شده ایران به کشور، نیز می تواند زمینه سازی بسیار خوبی برای پذیرش هرچه بیشتر گردشگران خارجی باشد.
نوروزی تصریح کرد: لازم است دولت و مجلس با کمک یکدیگر اقدام به تقویت زیرساخت های گردشگری در سراسر کشور کنند و از طرفی فرهنگ گردشگری ایرانی را در بین ایرانیان رواج دهند تا مردم به جای سفر به کشورهای ترکیه، مالزی، هند و غیره به سمت جاذبه های گردشگری داخلی کشیده شوند.
عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه زمینه سفرهای مجدد گردشگران به ایران باید فراهم شود، خاطرنشان کرد: ورود قطارهای گردشگری خارجی به کشور اتفاق خوبی است که لازم است حین سفرهای داخلی آنها، مسئولان اقدام به معرفی سایر نواحی دیدنی کشورمان کنند تا آنها مجذوب سفر مجدد به کشور و بازدید از مناطقی شوند که تا کنون آنها را ندیده اند.

(بیشتر…)