اخبار
کد خبر : 1668
جمعه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴

چهارمین گزارش عملکرد نوروزی این بار در شهر سنگدوین+گزارش تصویری

چهارمین گزارش عملکرد نوروزی این بار در شهر سنگدوین+گزارش تصویری

در ادامه برگزاری جلسات گزارش خدمت رسانی و نقد و بررسی عملکرد رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول با عنوان حدیث خدمت،شب گذشته مردم فهیم و ولایتمدار و سختکوش  شهرسنگدیون میزبان خادم خود در خانه ملت بودند.
این مراسم که به همت  شورای اسلامی شهر سنگدوین و شهردا این شهر در مسجدمحمدرسول الله (ص)شهرسنگدوین برگزار گردید با حضورپرشور مردم قدرشناس این شهر روبه رو شد.
دراین مراسم ،قبل از سخنان نوروزی ،اباذری عضو شورای اسلامی شهرسنگدوین به بیان گزارشی از عملکرد شورای شهرسنگدوین و تاثیرات انکارنشدنی نماینده علی آبادکتول در جذب حدود۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شهردای سنگدوین پرداخت.
کلیپی هم دراین مراسم که توسط روابط عمومی شهرداری سنگدوین تهیه شده بود نیزپخش شد که حاضرین در جلسه درجریان تغییرات سنگدوین، قبل از شهرشدن و بعدازشهرشدن قرار گرفتند.
رحمت اله نوروزی نیز دراین مراسم طی سخنانی از همراهی مردم شهرسنگدوین در دوره خدمتگزاری اش در مجلس تقدیر و تشکر کرد وگفت:مردم این شهر و مسئولین سنگدوین از جمله کسانی هستند که همواره مرا در تحقق اهدافم و توسعه همه جانبه شهرستان علی آبادکتول بویژه شهرسنگدوین یاری کرده اند.
نوروزی در ادامه…

(بیشتر…)