اخبار
کد خبر : 1641
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۰۰

دیدارنوروزی با وزیران کشور و صنعت ،معدن وتجارت و رئیس میراث فرهنگی

رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرهای علی آبادکتول ،مزرعه ،سنگدوین و کمالان در مجلس شورای اسلامی به دیدارآقای مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ،معدن و تجارت و آقای دکتررحمانی فضلی وزیرکشور رفت.
نوروزی در دیدار با مهندس نعمت زاده وزیر صنعت . معدن و تجارت گفت:ناحیه صنعتی فاضل آباد با همکاری دولتمردان و پیگیری های شبانه روزی ،امروز شاهد پویایی در این ناحیه هستیم.
نوروزی افزود:این ناحیه مهم صنعتی که می تواند در کاهش بیکاری شهرستان علی آبادکتول موثرباشد تاسال۹۰ فقط زمین خالی بود امابا انتقال امکانات مهم از جمله برق،آب و … الان چندتولیدی در آن راه اندازی شده اند و چندتولیدی دیگرهم برای آغاز پروژه خود درحال انجام کارهای اداری و بانکی هستند واین نیاز به پشتیبانی و نگاه مثبت وزارت صنعت،معد و تجارت دارد.
نوروزی همچنین از مهندس نعمت زاده خواست با تشکیل جلسه با مدیران عامل بانک های کشور شرایط امهال،پرداخت تسهیلات بلندمت و کم بهره و رفع مشکلات تولیدی های بزرگ شهرک های صنعتی را فراهم نماید.
رحمت اله نوروزی هچنین با دکتررحمانی فضلی وزیر کشور دیدار کرد.
رحمت اله نوروزی  در دیداربا آقای رحمانی فضلی وزیرکشورازایشان خواست پیگیر اجرای مصوبات الحاق زمین های بالادست روستای شیرین آباد که قبل از سال ۹۰ به سمنان ملحق شده است باشد.
  نوروزی خاطرنشان کرد: این مناطق که هم از لحاظ سیاسی و هم جغرافیایی بخشی از شهرستان علی آبادکتول بوده است بایدهرچه سریعتر به شهرستان علی آبادکتول بازگردانده شود.
واژه کتول جهت تصویب درهیئت دولت مورد بررسی قرارگیرد
رحمت اله نوروزی همچنین دراین دیداربیان داشت:طبق صحبتی که با دکترجهانگیری معاون محترم رئیس جمهور داشته ام مقرر گردید ثبت واژه کتول در جلوی نام علی آبادکتول که از سال۵۸ برداشته شده است درهیئت دولت مورد بررسی قرار بگیرد.
نوروزی از وزیرکشورخواستارتسریع در این کار وارائه پیشهاد توسط وزارت کشور جهت بحث  بررسی و ان شالله تصویب نهایی آن به هیئت دولت شد.
دیدار با دکترسلطانی فر معاون رئیس جمهور
رحمت اله نوروزی عضوفراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی همچنین به دیدار آقای دکترسلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری رفت.
نوروزی دراین دیدار ضمن تقدیر از توجه این سازمان به مناطق گردشگری و توریستی شهرستان علی آبادکتول ،خواستار توجه ویژه سازمان گردشگری به دودهنه زیبای محمدآبادکتول و زرین گل و همچنین پارک جنگلی کبودوال شد.
دکترسلطانی فر دراین دیدارگفت:حتما در سال ۹۴ اعتبار مناسبی برای مناطق گردشگری شهرستان علی آبادکتول در نظرخواهیم گرفت

(بیشتر…)