اخبار
کد خبر : 1581
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۷

افتتاح و کلنگ زنی چندطرح عمرانی با حضوررحمت اله نوروزی

افتتاح و کلنگ زنی چندطرح عمرانی با حضوررحمت اله نوروزی

افتتاح کلینیک تخصصی قائم (عج) علی آبادکتول
باحضوررحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول،مزرعه کتول،سنگدوین وکمالان در مجلس شورای اسلامی ودکترصادقلواستاندارگلستان و معاونین ایشان و همچنین تجری مفردفرماندارعلی آبادکتول و مسئولین شهرستانی و استانی صبح امروزکلینیک تخصصی قائم(عج)شهرستان علی آبادکتول افتتاح شد.
رحمت اله نوروزی درحاشیه افتتاح این پروزه بزرگ درمانی در شهرستان علی آبادکتول گفت:مردم عزیزمان از دیرباز با کمبودپزشک متخصص در بیمارستان علی آبادکتول مواجه و برای همین کمبود، حتی جان عزیزان زیادی را ازدست داده ایم.
نوروزی بیان داشت:با پیگیری مداوم ازطریق وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی دردولت گذشته و مخصوصا لطف وزیربهداشت دولت تدبیروامیدو همچنین همراهی دکترریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ما امروز شاهدافتتاح کلینیک بسیارمجهزتخصصی در ساختمان بیمارستان قدیم قائم (عج)هستیم.
رحمت اله نوروزی بیان داشت:اعتباری که برای ساخت این مرکز درمانی تاکنون تخصیص پیداکرده بالغ بر۲۶میلیاردریال بوده است که امیدوارم مردم عزیز شهرستان علی آبادکتول این هدیه را ازنظام جمهوری اسلامی ایران که مرهون حضورپرشور خوداین عزیز در راهپیمائی ها  و انتخابات های مختلف ومناسبت های گوناگون درطول۳۶سال گذشته  بوده است رابپذیرند.
کلنگ ساخت استخرسرپوشیده فاضل آبادتوسط نوروزی به زمین زده شد
کلنگ احداث استخرسرپوشیده شهرفاضل آباد که یکی از مطالبات مهم جوانان بخش کمالان بوده است را امروز رحمت اله نوروزی با حضور معاون استاندار،فرماندارعلی آبادکتول ،علمای شهرستان از جمله امام جمعه فاضل آباد و مسئولین ادارت علی آبادکتول و بخش کمالان به زمین زد.
طبق وعده مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان گلستان،تاپایان سال عملیات اجرایی این طرح ورزشی آغازخواهدشد.
افتتاح ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نورعلی آبادکتول
باحضورمسئولین استانی و شهرستان ظهرامروزساختمان آموزشی دانشگاه پیام نورعلی آبادکتول در شهرفاضل آباد افتتاح شد.
رحمت اله نوروزی درافتتاحیه این پروژه از همه عزیزانی که پیگیر ساخت این دانشگاه بودندتقدیروتشکرکرد.
نماینده علی آبادکتول در مجلس افزود حدود۲میلیارد تومان برای دیوارکشی و ساخت این پروژه اعتبارجذب شده است و ان شاالله در تلاش هستیم برای ساخت سالن ورزشی وسایرامکانات موردنیازاین واحدعلمی  ازطریق وزارت علوم،تحقیقات و فن آوری اقدام نمائیم.
افتتاح سالن ورزشی روستای آلوستان
سالن ورزشی روستای آلوستان که با کبود اعتبار جهت تکمیل مواجه بود،باپیگیری و جذب اعتبارموردنیاز از وزارت ورزش وجوانان توسط رحمت اله نوروزی ،عملیات ساخت آن به پایان رسیدو عصرامروز با حضورنماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی،مروتی معاون استاندار،حجت الاسلام زنگانه مشاوراستاندار،تجری فرماندارعلی آبادکتول و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گلستان دراین روستا به بهره برداری رسید.
کلنگ مجتمع آموزشی بسیارمجهزدرشهرسنگدوین به زمین زده شد.
رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی عصرامروز با حضوردرشهرسنگدوین کلنگ احداث یکی از مجهزترین مجتمع های آموزشی شهرستان علی آبادکتول را به زمین کوبید.
اعتباراین مجتمع که دارای ۱۲ کلاس آموزشی است از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ که دراختیار نمایندگان مجلس قرارداردتخصیص یافته است.
نوروزی درمراسم کلنگ زنی این واحدآموزشی بیان داشت:شهرسنگدوین ازجمله مناطق محرومی است که در خصوص مسائل آموزشی پس از انقلاب توجه خاصی به آن نشده وپس از بحث و تبادل نظر با مسئولین اداره کل نوسازی مدارس تصمیم گرفتم اعتباری که برای ساخت مجتمع آموزشی دراختیاردارم رابرای این شهرجدیدالتاسیس اختصاص دهم.
نوروزی ضمن تشکراز مدیران آموزش و پرورش استان گلستان از آنها خواست تمام تلاش خود را درجهت هرچه سریعتربه بهره برداری رساندن این مجتمع که نیازاساسی دانش آموزان شهرسنگدوین است بکارگیرند.

(بیشتر…)