اخبار
کد خبر : 1578
دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰

جلسات فشرده روزیکشنبه نوروزی،دیدارباوزیرارتباطات درگرگان

رحمت اله نوروزی نماینده علی آبادکتول،مزرعه کتول،سنگدوین و کمالان در مجلس اسلامی روز یکشنبه پرکاری را دراستان گلستان و شهرستان علی آبادکتول سپری کرد.
جلسه به رئیس سازمان جهادکشاورزی  و معاونین ایشان،جلسه با مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان و معاونین این اداره کل،جلسه با مدیرکل صداوسیمای استان گلستان و معاونین این سازمان ودیداربامرگدری معاون برنامه ریزی استاندارگلستان به همراه مجمع نمایندگان استان گلستان برنامه کاری صبح روزیکشنبه نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول بود.
دیداربامردم شریف روستای بدراق نوری
عصریکشنبه دیدار با مردم خونگرم روستای بدراق نوری درمسجداین روستا وبررسی مشکلات اهالی بدراق نوری،حضوردرفینال مسابقات والیبال پیشکسوتان علی آبادکتول که در سالن شهیدداود مزرعه برگزارشدهم برنامه کاری عصرروزیکشنبه ایشان بود.
استقبال از وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در گرگان
شامگاه یکشنبه رحمت اله نوروزی به همراه دکترصادقلواستاندارگلستان با حضوردرفرودگاه گرگان ازدکترواعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات استقبال کردند.
وزیرارتباطات بلافاصله پس از حضوردرگرگان به همراه معاونین خود ونماینده علی آبادکتول و استاندارگلستان راهی ساختمان استانداری شد و در سالن اجتماعات استانداری با نخبگانICTدیدارکرد.
رحمت اله نوروزی در این جلسه طی سخنانی ضمن خیرمقدم به وزیر و معاونین ایشان گفت:استان گلستان از لحاظ رتبه اشتغال در شرایط بسیاربدی به سر می برد و روز به روز بر فارغ التحصیلان بیکاراین استان افزوده می شود و با توجه به سیاست دولت در خصوص کوچک سازی بدنه دولت و بستن استخدامی ها در ادارات،تنهاراه ایجاداشتغال و درآمد و بازگرداندن امید به جوانان استان گلستان حمایت مسئولین وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات از طرح استان مجازی که با ابتکاراستاندار محترم ،برای اولین باردرکشور و برنامه ریزی دکترجلالی که ۳تابحال بیش از ۲۵۰۰جوان تحصیلکرده را ساماندهی کرده اندرا خواستارشد.

(بیشتر…)