اخبار
کد خبر : 1564
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۷

دیدارنوروزی با وزیربهداشت وجلسه فراکسیون فرهنگیان با دکترلاریجانی

دیدارنوروزی با وزیربهداشت وجلسه فراکسیون فرهنگیان با دکترلاریجانی

رحمت اله نوروزی نمیانده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول با دکترهاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگوکرد.
دراین دیدار نوروزی از وزیر بهداشت خواست اعتبار مورد نیازبرای ادامه ساخت درمانگاه کوچک نظرخانی،درمانگاه خیرین سلامت علی آبادکتول و همچنین تجهیز شبکه بهداشت و درمان شهرهای جدیدالتاسیس مزرعه کتول و  سنگدوین و روستاههای ترکمن صحرا را دردستورکارخود قرار دهد.
دراین دیدار یکی از اعضای هیئت امنای خیرین سلامت شهرستان علی آبادکتول نیز حضورداشت.
دیدار نوروزی با دکتروطنی معاون توسعه وفن آوری معاونت علمی فنی ریاست جمهوری
نوروزی همراه با چندتن از جوانان پژوهشگرو تحصیلکرده جهت ثبت،راه اندازی و تخصیص تسهیلات شرکت دانش بنیان در شهرستان علی آبادکتول با دکتروطنی معاون توسعه و فن آوری معاونت علمی فنی ریاست جمهوری دیدار و دراین زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دیدار فراکسیون فرهنگیان مجلس با دکترلاریجانی
رحمت اله نوروزی عضوفراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی از جلسه اعضای این فراکسیون با دکترلاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبرداد.
دراین دیدار مشکلات فرهنگیان در زمینه پرداخت مطالبات فرهنگیان،افزایش حقوق ومزایای فرهنگیان در سال آینده،بیمه تکمیلی و طلائی فرهنگیان وهمچنین تعیین تکلیف ۱۰هزارمربی پیش دبستانی مورد بررسی قرارگرفت.
پس از طرح سؤال نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی با حضور در مجلس گفت: «آموزش و پرورش اولویت استخدامی مربیان پیش‌دبستانی را همچنان در دستور کار دارد و در جست‌وجوی راهی برای حل این مشکل است و در آخرین اقدام و در مکاتبه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، برای اجرای ماده‌۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان جهت جذب نیروهای مورد نیاز با اولویت مربیان پیش‌دبستانی و با گذراندن دوره یکساله مهارتی، از سازمان مدیریت درخواست مجوز کرده‌ایم که این سازمان نیز موافقت کرده و به‌زودی به ما ابلاغ می‌کند».
وی خاطرنشان کرد: «مجلس مقرر کرده است که استخدام منوط به اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با درنظر گرفتن سنوات استخدامی باشد و بر این اساس آخرین موافقت سازمان مدیریت را دریافت کرده‌ایم و آزمون را به‌زودی برگزار می‌کنیم»

(بیشتر…)