اخبار
کد خبر : 1527
چهارشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷

نشست مجمع نمایندگان گلستان بامدیرعامل راه آهن کشور

نشست مجمع نمایندگان گلستان بامدیرعامل راه آهن کشور

رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرهای علی آبادکتول،مزرعه کتول،سنگدوین و بخش کمالان درمجلس شورای اسلامی از نشست نمایندگان مردم گلستان در خانه ملت با مدیرعامل راه آهن کشورخبرداد.
نوروزی افزود:محورجلسه نمایندگان با دکترپورسیدآقائی، بررسی پروژه راه آهن گرگان به گنبد وبجنورد که در سفر مقام معظم رهبری به بجنورد به تصویب رسیده است بود.
نوروزی بیان داشت: احداث این راه آهن که  از شهرهای علی آبادکتول و گنبد وشهرهای شرق استان می گذردمی تواندموجب توسعه استان گلستان و شهرهای آن شود.
دیداررحمت اله نوروزی با مدیرعامل بانک کشاورزی
رحمت اله نوروزی همچنین جهت حمایت از بخش کشاورزی و کشاورزانی که براثرسیل و یا خشکسالی دچارضرروزیان شده اندبه دیدارمدیرعامل بانک کشاورزی رفت.
نوروزی که در حاشیه جلسه هم اندیشی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی با رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی که عصر  یکشنبه چهاردهم دی ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شدازدکترمرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی خواست درخصوص تسریع در اعطای تسهیلات برای تجهیزکشاورزان به ادوات و ماشین آلات کشاورزی وهمچنین امهال در وامهای عقب افتاده کشاورزان شهرستان علی آبادکتول تدابیر و دستورات لازم را اتخاذ نماید.

(بیشتر…)