اخبار
کد خبر : 1451
چهارشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸

نوروزی اعلام کرد:پاسخ ۴۸ صفحه‌ای سازمان محیط زیست قانع کننده نبود

نوروزی اعلام کرد:پاسخ ۴۸ صفحه‌ای سازمان محیط زیست قانع کننده نبود

عضو کمیسیون کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی مجلس٬ از قانع نشدن نمایندگان تفحص‌کننده از پاسخ ۴۸ صفحه‌ای سازمان محیط زیست خبر داد و گفت:‌ با نظر مجلس هیات تحقیق و تفحص از این سازمان کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد.
رحمت‌اله نوروزی در گفت وگو با خبرنگاران با یادآوری بررسی پاسخ ۴۸ صفحه‌ای سازمان محیط زیست از سوی نمایندگان تفحص کننده٬ گفت: نمایندگان از توضیحات این سازمان در خصوص سوالاتشان قانع نشده‌ و خواهان پیگیری موضوع از سوی هیات تفحص هستند.
نماینده مردم علی‌آباد کتول،مزرعه کتول،سنگدوین و کمالان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه ای با ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست توضیحات وی را در خصوص سوالات نمایندگان استماع خواهد کرد٬ افزود: در صورتی‌که بعد از برگزاری این جلسه هم نمایندگان بر اظهارات خود تاکید داشته باشند موضوع از طریق هیات‌رئیسه مجلس و رای گیری در صحن علنی مجلس برای آغاز تفحص دنبال خواهد شد.
ادبیرمجمع نمایندگان استان گلستان با تاکید بر اینکه جلسه با ابتکار و نمایندگان تفحص کننده از محیط زیست به احتمال زیاد هفته آینده برگزار خواهد شد٬ گفت: نتیجه نهایی در خصوص آغاز به کار تفحص و یا صرف نظر از آن هفته آینده مشخص خواهد شد.
عضو کمیسیون کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد:‌ در صورت عدم اقناع نمایندگان در جسله مشترک با ابتکار ادامه روند تفحص از سوی درخواست کنندگان پیگیری خواهد شد

(بیشتر…)