اخبار
کد خبر : 1402
شنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای کوهستانی علی آباد کتول

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای کوهستانی علی آباد کتول

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی نشست با مهندس عراقی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران، عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای کوهستانی دهنه زرین گل و محمد آباد، از اول آبان امسال آغاز می شود.
نماینده مردم شهرهای، علی آبادکتول، فاضل آباد، سنگدوین و مزرعه در مجلس شورای اسلامی درگفتگوباخبرنگارشبستان اظهار داشت: با پیگیری های انجام گرفته در جهت گازرسانی به روستاهای کوهستانی شهرستان علی آباد کتول که در دو دهنه زرین گل و محمد آباد واقع شده اند، عملیات گاز رسانی روستای ریگ چشمه، تابستان امسال، به پایان رسید و مردم ما در این روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی افزود: اما در دو دهنه محمد آباد و زرین گل شهرستان علی آباد کتول، هنوز روستاهای دیگری هستند که از نعمت گاز بی بهره اند و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم گازرسانی به این روستاها را به طور کامل به انجام برسانیم.
نوروزی گفت: پیگیری ها و تلاش های ما در جهت برآوردن نیازهای مردم شهرستان و همچنین گاز رسانی روستاهای این دو دهنه همچنان ادامه دارد.
نوروزی در ادامه اظهار داشت: در نشست هفته گذشته با مدیرعامل شرکت گاز ایران و معاون وزیر نفت جناب آقای مهندس عراقی پیرامون گازرسانی روستاهای کوهستانی دهنه محمد آباد و روستاهای کوهستانی دهنه زرین گل، پیگیری های لازم انجام شد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: در نتیجه این نشست مقرر شد عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای چینو، افراتخته و خاک پیرزن در دهنه زرین گل و روستاهای مورد نظر در دهنه محمد آباد(از ریگ چشمه به بعد) از ابتدای آبان امسال آغاز شود.
نوروزی همچنین تاکید کرد: لازم است شرکت گاز استان گلستان نسبت به اجرای طرح گاز رسانی به این روستاها اقدامات اجرایی لازم را در اسرع وقت به انجام برساند.
دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان همچنین تصریح کرد: سرعت عمل در انجام عملیات گازرسانی نیاز به یک همکاری همه جانبه از سوی دستگاه ها وادارات مرتبط در این حوزه را دارد که انتظار می رود این دستگاه ها همچون منابع طبیعی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه هایی که به نوعی مرتبط هستند، این همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم باید همواره در راس امورات باشد، یادآور شد: مردم ولایتمدار شهرستان علی آباد کتول در همه عرصه ها همواره پشتیبان این نظام و ولایت فقیه بوده و هستند و اینجانب خدمت رسانی به این مردم را افتخاری بزرگ می دانم.

(بیشتر…)