اخبار
کد خبر : 1389
دوشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰

نوروزی:توانمندی بانوان در مدیریت ورزشی امری اثبات شده است

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان در عرصه ورزشی ثابت کرده اند که اگر فرصت به آنها داده شود می توانند جایگاه ورزش کشور در سطوح بین المللی را ارتقا دهند.
رحمت اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه کشور ما در امر ورزش از پتانسیل بالایی برخوردار است، گفت: مسئولانی که به این امر واقف هستند نباید تمام توجه خود را صرفا معطوف به ورزش فوتبال کنند.
نماینده مردم علی آباد کتول،مزرعه کتول،سنگدوین و کمالان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر جایگاه ویژه بانوان در عرصه ورزش کشور، یادآور شد: بانوان طی مسابقات اخیر آسیایی در اینچئون ثابت کردند اگر فرصت برای آنها فراهم شده و حمایت و پشتیبانی شوند و در کنار آقایان نگاه جامعی به ورزش بانوان شود، می توانند جایگاه کشور را در حوزه ورزشی در سطوح بین المللی ارتقا دهند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه دستگاه های مرتبط باید در زمینه ورزشی برنامه ریزی مناسب تری داشته باشند، گفت: در حال حاضر تمامی توجه ها معطوف به تیم ملی فوتبال و تیم های پرسپولیس و استقلال شده است در حالی که باید حتی به ورزش های روستایی و شهرستانی و ورزش بانوان توجه بیشتری شود که متأسفانه در سال های اخیر مغفول مانده است.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان به توانمندی بانوان در امر مدیریت ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: تا کنون هرجا که خانم ها در امر مدیریت ورزشی حضور داشته و امکانات ورزشی به آنها داده شده است، شاهد موفقیت آنها و وجود نوعی انضباط کاری بوده ایم لذا این پتانسیل نیز در بانوان وجود دارد که لازم است از آن نیز استفاده شود.

(بیشتر…)