اخبار
کد خبر : 1375
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۷

دیداربا رئیس دانشگاه آزاد،رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ونجفیان

دیداربا رئیس دانشگاه آزاد،رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ونجفیان

رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد.
دراین دیدار نوروزی ضمن تقدیر از مساعدت دکتر میرزاده درخصوص افزایش رشته های دکتری به واحدعلی آبادکتول،این واحد را دارای پتانسیل بالاخواند و افزود:دانشگاه آزاداسلامی واحدعلی آبادکتول بعنوان بزرگترین واحددانشگاهی استان گلستان است و توانایی بالایی در جذب دانشجو در مقطع دکتری و کارشناسی ارشددارد.
نوروزی خطاب به دکترمیرزاده گفت:ازطرف مردم فرهیخته و پرسنل و اساتید دانشگاه آزاداسلامی شهرستان علی آبادکتول ازنگاه مثبت حضرتعالی به این واحد و افزایش رشته در مقاطع مختلف سپاسگذاری می کنم وامیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بزودی شاهد افزایش رشته های  جدیدبویژه در مقطع دکتری باشیم.
دراین دیدار دکتر لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلی آبادکتول نیز حضور داشت.
دیدار نماینده علی آبادکتول با دکترمجدآرا
دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان همچنین دردیدار با دکتر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از وی خواست نسبت به هیئت ورزش همگانی استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول که با تغییرات جدید درآن شاهد پویایی این رشته ورزشی در علی آبادکتول شده ایم نگاه ویژه داشته باشد.
نماینده علی آبادکتول در مجلس دراین دیدار گفت:علی آبادکتول آمادگی دارد میزبان همایش پیاده روی بزرگ مردمی که صبح جمعه با پوشش تلویزیونی نیزهمراه است باشد و امیدوارم با هماهنگی و همکاری هیئت ورزشهای همگانی استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول با فدراسیون ورزشهای همگانی و اداره ورزش و جوانان استان وشهرستان بزودی شاهدبرگزاری این همایش باشیم.
بررسی مشکل فروش توتون دراستان گلستان دردیدار بامهندس نجفیان
درپی طرح مشکل فروش محصول توتون ، توتونکاران علی آبادکتول با قیمت جدیداعلام شده توسط دخانیات ،رحمت اله نوروزی به دیدار مدیرعامل دخانیات کشور رفت.
رحمت اله نوروزی در این دیدار از سیاست اتخاذی دخانیات کشور وبرخورد دلسرد کننده با کشاورزان و توتونکاران علی آبادکتول و استان گلستان انتقادکرد وگفت:قراربراین نیست حال که درهیئت مدیره دخانیات کشور مصوب گردید قیمت توتون با کیفیت استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول که بزرگترین تولیدکننده توتون کشورهستندافزایش پیداکندواین مصوبه امیدرا به خانه کشاورزان استان آورد،حال شاهد نگرانی کشاورزان زحمتکش استان وعلی آبادکتول درخصوص فروش محصولی که بازحمات فراوان تهیه میشود باشیم.
مهندس نجفیان دراین جلسه به نماینده مردم شریف علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی قول داد دراسرع وقت این موضوع را پیگیری و نتیجه را به ایشان اعلام کند.
 

(بیشتر…)