اخبار
کد خبر : 1340
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۵

تذکرشفاهی نوروزی در جلسه علنی صبح امروزمجلس شورای اسلامی

تذکرشفاهی نوروزی در جلسه علنی صبح امروزمجلس شورای اسلامی

دو هزار هکتار از جنگل های گلستان در آتش سوخت/ خانم ابتکار و آقای رئیس جمهور پای کار بیایید
عضو کمیسیون کشاورزی‌، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به حادثه آتش سوزی در جنگل های گلستان گفت: دو هزار هکتار از جنگل های گلستان در آتش سوخت خانم ابتکار،‌آقای رئیس جمهور پای کار بیایید چرا توپ را در زمین نمایندگان و مسئولان استانداری می اندازید.
رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته به سیل زدگان گلستانی به رئیس جمهور گفت: از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای استان ۴۰ میلیارد راه در اختیار وزارتخانه ها قرار داده اند که از رئیس جمهور می خواهیم کل این اعتبارات را در اختیار استانداری گلستان قرار دهد.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی مسئولان وزارت راه نسبت به حادثه سقوط اخیر هواپیمای ۱۴۰ افزود: متأسفانه نسبت به این حادثه توجه و بررسی لازم صورت نگرفت و با توجه به اینکه خطوط پر تردد داریم از شرکت های هواپیمایی استاندارد برخوردار نیستیم.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ادامه داد: در بحث پتروشیمی ها بارها به وزیر نفت نسبت به پتروشیمی گلستان تذکر دادیم، مردم نسبت به این پروژه چشم امید دارند و برای آن سرمایه گذاری کردند چرا این پروژه متوقف است.
نوروزی به حادثه آتش سوزی در جنگل های گلستان اشاره کرد و گفت: دو هزار هکتار از جنگل های گلستان در آتش سوخت خانم ابتکار،‌آقای رئیس جمهور پای کار بیایید چرا توپ را در زمین نمایندگان و مسئولان استانداری می اندازید.
دبیرمجمع نمایندگان استان  برداشت از جنگل ها را مشکل دیگر استان گلستان عنوان کرد و گفت: تبر و داس جنگل ها را تخریب نمی کند بلکه موتور اره ها هستند که دارند جنگل ها را از بین می برند.
عضو کمیسیون کشاورزی‌، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت تذکرداد و گفت: آقای وزیرنسبت به وضعیت نامطلوب ۲۲ شهرک صنعتی استان گلستان و تخصیص اعتبار به این شهرک ها اقدام کنید

(بیشتر…)