اخبار
کد خبر : 1308
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۶

بازدیدنوروزی و معاون استاندار از شهرداری ها

بازدیدنوروزی و معاون استاندار از شهرداری ها

مروتی معاون استاندار گلستان به همراه رحمت اله نوروزی نماینده علی آبادکتول از شهرداری علی آبادکتول،مزرعه کتول ،سنگدوین و فاضل آباد بازدید کردند.
علی آبادکتول نیازمند توجه ویژه مسئولین استانی

رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس دراین جلسه با اشاره به نگاه سازندگی شوراها در این شهرستان بیان کرد: در دولت قبل یک میلیارد اعتبار برای طرح تعریض دریافت شد، اما این مبالغ پاسخگو نیست و باید با توجه به وسعت جمعیتی این شهرستان به عنوان سومین شهر استان، نگاه حمایتی مسئولین استانی به علی آبادکتول ویژه باشد.
ی همچنین با اشاره به دریافت اعتبارات ۷۰۰ و ۵۰۰ میلیونی برای توسعه طرح گرشگری کبودوال و آسیبی آبشار در سال ۹۱ بر اثر سیل اظهار کرد: آبشار کبودوال تنها آبشار تمام خزه ای کشور است و این مبالغ کم پاسخگوی نیاز وسیع کبودوال برای توسعه طرح گردشگری در این منطقه نیست.
رضا مروتی در حاشیه بازدید از شهرداری های شهرستان علی آبادکتول با حضور رحمت اله نوروزی نماینده و احمدتجری مفرد فرماندار شهرستان علی آبادکتول و نشستی که در شهرداری علی آبادکتول داشتند، بیان کرد: با گذشت چهاردوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، زمان آن رسیده که باتوجه به کمبود بودجه های دولتی در شهرها، اعضای شوراهای اسلامی به دنبال پایه ریزی مدیریت نوین در امور شهرها باشند.
وی با تاکید بر ضرورت کارشناسی دقیق و همه جانبه امور قبل از انجام پروژه ها اظهار کرد: زمانی که کار کارشناسی شده و مزایا و معایب هر طرح مشخص می شود، شهرداران می توانند به خود این جرآت را بدهند که در کارهای جدید ورود پیدا کنند.
مروتی با اشاره لزوم آگاهی شهروندان از حقوق خود و در خصوص الحاق روستای نوده کتول به شهر علی آبادکتول تصریح کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی شهر لازم است بعد از نهایی شدن طرح ها و قبل از اجرا معایب و مزایای طرح را برای شهروندان شفاف سازی کنند و نظرات و پیشنهادات آن ها را بشنوند چرا که تصمیم گیرنده نهایی مردم هستند.
احمدتجری مفرد فرماندار شهرستان علی آبادکتول نیز در این نشست گفت: آبشار کبودوال، تپه بازگیر و دهنه های زرین گل و محمدآباد شهرستان علی آبادکتول یکی از بزرگترین منابع گردشگری استان و این شهرستان است، اما از میزان تخصیص اعتبار به این مناطق، ضعیف است.
وی اظهار کرد: با توجه به نرخ بیکاری در شهرستان علی آبادکتول، تنها راه برونرفت از این وضعیت توسعه صنعت گردشگری است که باید آن را با جدیت پیگیری کنیم و در این راه نیازمند حمایت و تخصیص منابع اعتباری استان و کشور هستیم.

منبع خبر:پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آبادکتول
توضیح در خصوص این خبر
به استحضارمی رساند به دلیل عدم حضور اینجانب در جلسه،خبرفوق جهت اطلاع شماعزیزان، از یکی از سایت های خبری علی آبادکتول که خبرنگارآن درجلسه حضورداشت وپایگاه خبری فرمانداری علی آبادکتول نیز،دقایقی پس از درج خبردرآن سایت،آن را برروی خروجی پایگاه اطلاع رسانی خود قرار داد استفاده گردید.
دراین خبر مطلبی از قول آقای نوروزی نوشته شده است مبنی بر اختصاص مبالغ ۵۰۰ و ۷۰۰ میلیونی برای کبودوال که بدینوسیله این قسمت ازخبرتکذیب می شود.
طی تماس با دونفرازاعضای محترم شورای شهرعلی آبادکتول که درجلسه حضورداشتندآنهانیزطرح این مبالغ از سوی نماینده محترم را تکذیب کردند.
ودرنهایت اینجانب طی تماس با جناب آقای نوروزی ازایشان توضیح خواستم که ایشان جذب اعتبار ۷۰۰میلیون تومانی را تائیدو ۵۰۰میلیون را تکذیب کردند.
ان شاالله که این موضوع اشتباه تایپی درسایت های خبری بوده اما اینجانب برخود واجب می دانم بدینوسیله از محضر همه خوانندگان محترم و بویژه نماینده محترم مردم شریف شهرستان علی آبادکتول در مجلس به دلیل غیبت دراین جلسه و کپی کردن بدون تحقیق سخنان آقای نوروزی درسایت ایشان که باعث ایجاد شبهه دربرخی از مردم و برخی از خبرنگاران عزیزگردید،عذرخواهی نمایم.    
مدیرپایگاه اطلاع رسانی رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آبادکتول،مزرعه،سنگدوین ،کمالان و ترکمن صحرا درمجلس شورای اسلامی

(بیشتر…)