اخبار
کد خبر : 1252
دوشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶

ساخت تقاطع علی آباد- فاضل آباد با کندی پیش می رود/چندین بار تذکر دادم

ساخت تقاطع علی آباد- فاضل آباد با کندی پیش می رود/چندین بار تذکر دادم

نوروزی:برای تقاطع علی آبادکتول به ایمر یک میلیارد و۵۰۰میلیون اعتبارگرفته ایم.

نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس گفت: روند اجرایی پروژه تقاطع غیر هم سطح علی آباد- فاضل آباد و علی آباد به آزادشهر با کندی پیش می رود و در برای تسریع در اجرای این امر چندین بار تذکر داده ایم.

رحمت اله نوروزی امروز در جلسه ی هم اندیشی و بررسی اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح کمربندی علی آبادکتول بیان کرد: پروژه ساخت تقاطع غیر هم سطح در ورودی و خروجی علی آبادکتول یک ضرورت است و تاکنون برای این مساله با آخوندی وزیر راه و شهرسازی کشور جلساتی داشته و تذکراتی برای تسریع روند اجرای آن داده ایم.
وی اظهار کرد: برای اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح علی آباد- فاضل آباد ۵ میلیارد تومان اعتبار گرفته ایم که مناقصه آن انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
نوروزی افزود: در حال پیگیری برای کسب اعتبار برای اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح علی آباد- آزادشهر با دستور وزیر هستیم و برای تقاطع علی آباد – ایمر نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفته ایم.
فرماندار علی آبادکتول نیز در این جلسه بیان کرد: جاده کمربندی علی آبادکتول علیرغم کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهرستان، معضل کاهش ورود مسافران و گردشگران به داخل شهر و در نتیجه کاهش رونق بازار را به دنبال داشته است.
احمد تجری مفرد تصریح کرد:با پیگیری های انجام شده و کسب اعتبار توسط نماینده محترم شهرستان در مجلس، ۵ میلیار تومان اعتبار جهت اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح علی آباد- فاضل آباد گرفته شده و بهره برداری از این تقاطع ها می تواند به حل مساله رونق دوباره گردشگری و بازار نیز کمک کند.
وی با اشاره به صرف هزینه بالا برای اجرای پروژه های تقاطع غیر هم سطح تاکید کرد:باید در اجرای این پروژه ها سبک زندگی مردم منطقه و نیازمندی های محلی با دقت نظر بالا مورد توجه قرار گیرد تا از هدر رفتن سرمایه و ساخت پروژه های ناکارآمد پیشگیری شود.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضاء به بیان نظرات خود در خصوص نواقص احتمالی و همچنین نقاط قوت این پروژه پرداختند که به دلیل دردسترس نبودن نقشه ی اجرایی این پروژه تا قبل از جلسه ی امروز، قرار شد، در جلسه ای دیگر هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای صحیح پروژه تقاطع غیر هم سطح ارائه دهند.

(بیشتر…)