اخبار
کد خبر : 1149
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۴

تذکرشفاهی نوروزی درجلسه علنی صبح امروز مجلس

تذکرشفاهی نوروزی درجلسه علنی صبح امروز مجلس

شهرک های صنعتی تنها با ۱۵ درصد ظرفیت در حال فعالیت است
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس با بیان اینکه با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها دولت باید در افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران تدابیر ویژه ای اتخاذ کند گفت: شهرک های صنعتی تنها با ۱۵ درصد ظرفیت در حال فعالیت است.
رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: تذکر اول مربوط به رئیس جمهور در خصوص بحث سرمازدگی استان گلستان است. از اعضای هیأت دولت به استان مازندران سفر کردند و اعتباراتی را برای این استان در نظر گرفتند اما اعتباری به استان گلستان اختصاص پیدا نکرد ما انتظار داریم که در ابتدای سال عیدی را به این استان اختصاص دهند.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به فاز دوم هدفمندی یارانه ها از دولت انتظار داریم که نسبت به افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان، کارگران و فرهنگیان نگاه ویژه ای داشته باشند تذکر بعدی به وزیر کشاورزی در بحث افزایش قیمت محصولات کشاورزی است اما تذکری به وزیر راه و شهرسازی دارم انتظار این است که وزیر راه و شهرسازی در استان گلستان حضور پیدا کنند چرا که مشکلات بسیاری در این استان وجود دارد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس  گفت: به وزیر نیرو تذکر می دهم که در بحث سد محمدآباد کتول و تزریق اعتبارات و مشکلات بدهی دولت به نیروگاه علی آباد کتول تدابیر ویژه ای را اتخاذ کند به وزیر آموزش و پرورش در خصوص استخدام مربیان پیش دبستانی تذکر می دهم چرا که این افراد سالیان بسیاری است که فعالیت می کنند اما تا کنون استخدام نشده اند
به وزیر صنعت و معدن تذکر می دهم که با توجه به شعار سال ۹۳ مدیریت بالنده در کشور به وجود آید چرا که وضعیت شهرک های صنعتی در حال حاضر مناسب نیست و تنها با ۱۵ درصد وضعیت در حال فعالیت است.

(بیشتر…)