اخبار
کد خبر : 1144
شنبه - ۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳

تحقق شعار سال نیازمند همت مسئولین، همکاری قوا و عزم مردم است

تحقق شعار سال نیازمند همت مسئولین، همکاری قوا و عزم مردم است

رحمت اله نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارزرین نامه بیان کرد: مهم ترین محور شعار انقلاب ما به رهبری امام خمینی (ره)، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که با یاری خدا و به برکت بیداری مردم، اقدامات خوبی در این ۳۵ سال انجام شد که امروز اثرات آن قابل مشاهده است.
وی با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای مبارزهه با پیشرفت و استقلال کشورمان اظهار کرد: دشمنان کشورمان این بار می خواهند از راه فشار اقتصادی با روند پیشرفت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مقابله کنند.
نوروزی با اشاره به پیام حماسه سیاسی حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری در سال گذشته اذعان داشت: سال گذشته حماسه سیاسی با حضور با شکوه مردم در عرصه های مختلف سیاسی حاصل شد، اما خلق حماسه اقتصادی نیازمند همت مسئولین، همکاری قوا و عزم ملی مردم برای تقویت حوزه های مختلف اقتصاد و فرهنگ است.
مدیریت جهادی لازمه ی پیشبرد اهداف نظام
نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول مدیریت جهادی را لازمه ی پیشبرد اهداف نظام دانست و گف:مدیریت جهادی در کلام مقام معظم رهبری مفهومی بزرگ دارد، همان جهاد اکبری که در دهه ی ۴۰ تا ۵۰ منجربه پیروزی انقلاب اسلامی علیه رژیم سیاه طاغوت و بعد از آن نیز موجب پیروزی رزمندگان ما در جنگ تحمیلی شد.
نوروزی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید بر اهمیت همکاری سه قوه در عمل به این منویات خاطر نشان کرد: مهمترین دغدغه ی مقام معظم رهبری مبارزه فقر، فساد و تبعیض است که راهکار آن را امسال در اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی معنا کرده اند.
وی فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف را از دیگر احتیاجات تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد و یادآور شد: سرانه مصرف انرژی ما ۴ برابر مصرف دنیا و ۲ برابر اروپا است که برای اصلاح این الگوی مصرف نادرست باید مردم کشورمان با دولت همکاری کنند.
نماینده مردم شهرهای علی آبادکتول،مزرعه،سنگدوین،کمالان وترکم صحرا در پایان خاطر نشان کرد:برای رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در سال ۱۴۰۴ باید با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به روند تحقق اهداف و حل مشکلات کشورمان شتاب بیشتری ببخشیم.

(بیشتر…)