اخبار
کد خبر : 1092
جمعه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۸

دورچهارم دیدارچهره به چهره نماینده علی آبادکتول با روستائیان عزیز

دورچهارم دیدارچهره به چهره نماینده علی آبادکتول با روستائیان عزیز

رحمت اله نوروزی، نماینده علی آبادکتول، کمالان، مزرعه و سنگدوین در مجلس شورای اسلامی، عصر روز امروز (۲۵ بهمن) در چهارمین مرحله سرکشی از روستائیان، ضمن بازدید از روستاهای بدراق نوری، کوچک نظرخانی و کوچک استاجیق، اظهار داشت: روستائیان، قشر پرتلاش و زحمت کش جامعه هستند و می توان گفت محورهای اصلی تولید در کشورند.
وی افزود: جویایی حال شما روستائیان یکی از افتخارات بنده است و درجهت پیگیری و حل مشکلات شما از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.
قفل های تحریم یکی یکی در حال باز شدن و اقتصاد ما در حال شکوفایی است
نوروزی، در بررسی اقدامات خود در جهت حل مشکلات روستائیان گریزی هم به مسائل کلان کشوری و دیدار مجمع نمایندگان استان گلستان با رئیس جمهور داشت و خاطر نشان کرد: با تدبیر دولتمردان دولت یازدهم و در راس آنها شخص رئیس جمهور، قفل های تحریم یکی یکی درحال باز شدن و رونق اقتصادی دوباره درحال شکوفایی است.
وی اضافه کرد: در دیدار با رئیس جمهور، به مسائل مهم اقتصادی و عمرانی و برخی مشکلات دیگر شهرستان از جمله بدهی دولت به نیروگاه علی آبادکتول که به مرز۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است اشاره داشتم، که دکتر روحانی هم در ادامه سخنان بنده، فرمودند: بدهی دولت به وزارت نیرو، چندین هزار میلیارد تومان است که لازم است در خصوص پرداخت آن و رونق یافتن نیروگاه های کشور فکری اساسی کرد.
نماینده علی آباد کتول، در بخش دیگری از سخنانش گفت: دردیدار با دکترگودرزی، وزیر ورزش و جوانان، علیرغم بودجه کمی که در سال۹۳ به این وزارتخانه تخصیص داده شده و طرح های بی شماری که به بهره برداری نرسیده، خواستار احداث دو سالن ورزشی درترکمن صحرا و ترجیحا یکی از آنها دربدراق نوری شدم، که قول هایی نیز دراین زمینه گرفته ام و ان شاالله درسال آینده شاهد آغاز عملیات اجرائی آنها باشیم.
نوروزی با اشاره به وضعیت کمربندی علی آبادکتول، اذعان داشت: با جذب ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، عملیات تکمیلی، زیرگذرهای ورودی و خروجی کمربندی علی آبادکتول و تقاطع خیابان مزرعه به یاری خداوند، از همین هفته با انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار، اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه گفت: باتوجه به جمعیت نسبتا بالا، در روستای بدراق نوری، پیگیری هایی درخصوص تبدیل این روستا به دهستان انجام گرفته است، که می تواند در زمینه بودجه سالیانه برای روستاهای ترکمن صحرا بسیار تاثیر گذار باشد.
روابط عمومی دفتر نماینده علی آبادکتول اعلام کردسرکشی رحمت اله نوروزی به سایر روستاههای بخش مرکزی وکمالان در راستای تحقق شعارانتخاباتی ایشان(ازبامدادتابامداد،بی واسطه درکنارمردم) درهفته جاری ادامه خواهد داشت.

(بیشتر…)