اخبار
کد خبر : 1088
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۵

حضور پرشوردرراهپیمایی۲۲بهمن نشانه وحدت ناگسستنی مردم است

حضور پرشوردرراهپیمایی۲۲بهمن نشانه وحدت ناگسستنی مردم است

 رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول، کمالان، مزرعه و سنگدوین، امروز(۲۲ بهمن) در مراسم راهپیمایی شهرستان علی آبادکتول،حضور پر شور مردم را، اوج اقتدار ملت ایران دانست واظهار داشت: مردم ولایت مدار ما، امروز باحضور گسترده خود بار دیگر با آرمانهای شهیدان و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

سخنران راهپیمائی ۲۲بهمن امسال درعلی آبادکتول افزود: مردم پرشور و انقلابی شهرستان علی آباد کتول، همیشه و در همه حال، با حضور در تمام صحنه های انقلاب فعال و با اراده قوی خود، پشتیبان نظام و ولایت بوده اند و امروز هم بار دیگر با حضوری وصف ناپذیر، اظهار ارادت خودت را نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی تمدید کردند. 
نوروزی در ادامه خاطر نشان کرد: روز ۲۲ بهمن، روزی خاطره انگیز و فراموش نشدنی در اذهان ملت ایران است و خاطرات و افتخارات این روز در بین ملت ما در همه نسلها جاودان خواهد ماند. 
نماینده علی آباد کتول و کمالان، حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه وحدت ناگسستنی ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت ما با این وحدت و یک دلی خود، تا به امروز در مقابل تمام نیرنگهای دشمنان، محکم و استوار ایستاده اند. 
نوروزی اراده خلل ناپذیر ملت را ستودنی خواند و اظهار داشت: ملت ما به دنیا ثابت کرده است که با وحدت کلمه و لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب در تمام عرصه ها سربلندی نظام را حفظ خواهد کرد. 
نوروزی وحدت مردم ایران را ناگسستنی عنوان کرده و در ادامه افزود:این انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری و حمایت و انسجام شما ملت عزیز و همیشه در صحنه، به حول و قوه الهی به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.
                       
                   باتشکرازجناب فندرسکی خبرنگار خبرگزاری شبستان درعلی آبادکتول

(بیشتر…)