اخبار
کد خبر : 1010
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۰۰:۱۶

تذکرشفاهی نوروزی به رئیس جمهور،ابتکار،آخوندی وربیعی وموسسه ایران

تذکرشفاهی نوروزی به رئیس جمهور،ابتکار،آخوندی وربیعی وموسسه ایران

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور به قول خود برای ساخت جاده علی آباد ـ شاهرود عمل کند ،گفت: به طور حتم رئیس جمهور باید جلوی اقدامات رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این رابطه را بگیرد.
رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز(سه شنبه ۱۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به مخالفت های معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از اجرایی شدن جاده علی آباد کتول ـ شاهرود، گفت: این جاده از زمان جنگ جهانی دوم محل عبور کاروان ها بوده است از طرفی دیگر رئیس جمهور در اوایل ریاست خود و دولت نهم و دهم قول داده بودند که اجرای طرح مذکور را پیگیری کنند اما متأسفانه تا کنون این امر محقق نشد از این رو دکتر روحانی باید جلوی اقدامات ابتکار را بگیرد.
اظهارات روزنامه ایران درموردمیقانی های مقیم علی آبادکتول سخیف ونادرست است
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات سخیف و نادرست مدیرعامل روزنامه دولتی ایران درباره مردم میقان این حوزه انتخابیه افزود: میقانی های علی آباد کتول مردمی شهید پرور وهمواره یاور رهبروهمراه انقلاب هستند از طرفی دیگر، به طور حتم همه مردم ساکن دردهنه زرین گل دارای زمین بوده و  منطقه ای توریستی است و ربطی به جاده علی آباد کتول ندارد از این رو اظهارات مدیرعامل روزنامه ایران به بهانه نگرش ابتکار و همراهانش است.
وزیرراه ازپشت میزخود بلندشود و برای رسیدگی مشکلات مردم شخصا به استانهابرود
وی در تذکر به آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: متأسفانه جاده علی آباد با آزادشهر فاقد کمربندی و میدان است که این موضوع زمینه بروز تصادفات مرگ آور را فراهم کرده است از این رو آخوندی باید از جای خود بلند شده و در شهرستان ها به بررسی مشکلات حوزه راه و عمران بپردازد از طرفی دیگر این وزیر باید با تلاش در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از اعتبارات عمرانی استان ها دفا ع کند.
وزیررفاه برای ارتقا درمانگاه علی آباداقدام کند
نوروزی با اشاره به افزایش مهاجرت روستاییان به شهر تصریح کرد: از طرفی دیگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در جهت ارتقاء درمانگاه تأمین اجتماعی علی آباد کتول اقدام کند.
وزیرنیروفکری بحال افزایش قیمت انشعاب آب و برق کند
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: متأسفانه افزایش انشعابات آب روستاییان فشار بسیاری را بر کارگران و زحمت کشان آورده است از این رو وزارت نیرو باید در جهت کاهش این موضوعات و مشکلات برنامه ریزی کند.

(بیشتر…)